Veel gestelde vragen

  1. Bestelling:

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via onze webshop worden direct vanuit onze toeleveranciers geleverd. U ontvangt per mail een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit onze toeleverancier is aangeboden bij de pakketdienst.

Wanneer ontvang in mijn bestelling?

Wij nemen uw bestelling binnen 24 uur in behandeling.

Wij streven naar een snelle levering en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat uw bestelling binnen 14 dagen bij u thuis wordt geleverd. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact met ons opnemen. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden voor verzending. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling bij ons is binnengekomen, ontvangt u een orderbevestiging per email met alle bestelgegevens.

Ik heb geen orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met onze klantenservice.

 

  1. Bezorging:

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Wij bieden onze klanten altijd GRATIS verzending. Voor grote bestellingen worden wel verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten zijn dan afhankelijk van het aantal producten die worden besteld. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling door onze toeleverancier is aangeboden bij de pakkettendienst, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de bijgevoegde link.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn, kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Indien u uw bestelling na 14 werkdagen nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u per mail contact met ons opnemen. Wij zullen dan binnen 24 uur op uw mail reageren.

  1. Retourneren

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • Stuur ons een email onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending. U kunt ook gebruik maken van het retourformulier, die op de website staat.
  • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
  • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.

Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Enkel de kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor eigen rekening. 

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.